Většinu svého času nyní věnuji marketingu služby Customer Hero. Věřím, že každý pracovitý e-shopař si zaslouží pomoci se zákaznickým servisem a získat víc času pro rozvoj svého byznysu.
Ostatní projekty posouvám v těchto 3 rovinách:
Marketingový newsletter
Jednou měsíčně sdílím osobní zkušenosti z projektů a tipy, jak řešit marketingové problémy.
Jednou měsíčně získáte šanci vyřešit své marketingové trable v 4členné skupině dalších profesionálů. Důvěrně. Prakticky. Bez omáčky. S přístupem k soukromé znalostní databázi určené výhradně aktivním členům mastermind skupiny.
Jednou měsíčně moderovaná diskuze.
Skupina na Slacku pro sdílení know-how.
Získání užitečných kontaktů.
Cena: 700 Kč za setkání
Marketingová konzultace
Jelikož upřednostňuji dlouhodobé spolupráce, jen výjimečně otevírám termíny individuálním konzultacím online marketingu. Když už k nim dojde, typicky řešíme:
Nevíte, kam kariérně v marketingu dál směřovat a potřebujete navést.
Projekt i přes vysoké marketingové investice stojí na místě a vy nevíte, jak ho posunout.
Teprve začínáte a nevíte, čemu se v online marketingu věnovat, abyste vyrostli.
Váháte, co a kde komunikovat v marketingové komunikaci.
Cena: 1 500 Kč za hodinu
Co o mně říkají ostatní
„S Patrikem jsme se potkali už na 2 projektech a v obou prokázal, že (1) dotahuje věci do konce, (2) domluví se s kýmkoliv na čemkoliv a (3) nebojí se věcí, které nikdy neřešil nebo nikdo jiný řešit nechce. No a je vám asi jasný, že takových kolegů je málo a v týmu je chcete :-)“
„Pracuji pro řadu značek a můžu si tak dovolit srovnávat. To, co charakterizuje práci pro tak úspěšnou soukromou vysokou školu jako NEWTON University, je velmi dynamické prostředí. To vnější, potažmo i to vnitřní. Tým (nejen marketingový) tomu musí jít razantně naproti. Často je tak potřeba mít v něm nejen skvělé odborníky, ale ruku v ruce i spolehlivé kolegy se srdcem. Pracovat s Patrikem byla radost. Spojoval v sobě zmíněnou odbornost i spolehlivost, týmovost. Paralelně rozvíjet nové projekty, přebírat už běžící, do toho všechno auditovat a znovu a znovu. Tak to u nás chodí. Ale moc dobře vím, že i (skoro všude) jinde.“
Karel Novotný
Owner BRAND FAMILY, s. r. o.
„S Patrikem jsme se sešli na projektu CustomerHero a MediaCall, kde zastával pozici Growth Marketing Specialist. Ráda bych vyzdvihla jeho profesionalitu, proaktivnost a inovativnost, se kterou neustále přinášel nové nápady, jak marketingově postrčit projekt kupředu. Což i mně jako specialistovi na výkonnostní reklamy na sociálních sítích dávalo prostor jednak zkoušet nové věci a zároveň mě to challengovalo k lepším výkonům.“
Kateřina Merleová
Specialista na reklamy na sociálních sítích
„S Patrikem jsem spolupracovala na NEWTON University v rámci tvorby marketingového obsahu a výkonnostního marketingu pro NEWTON Business akcelerátor. Cením si Patrikovy profesionality, pečlivosti a důrazu na kvalitu formy i obsahu. Zajímavý obsah Patrikova blogu je milým bonusem.“
Margareta Křížová
Project Leader NEWTON Business Accelerator
„Na Patrikovi se mi nejvíce líbí jeho zapálení pro věc. Chce se neustále posouvat dopředu, do naší spolupráce postupně přinášel nové nápady a jeho výstupy byly vždy na odpovídající úrovni. Spolupráce s ním mě baví a jsem rád, že je otevřený kritice a nebrání se na svém obsahu pracovat, dokud nebudeme oba spokojeni.“
Jiří Rostecký
Zakladatel magazínu MladýPodnikatel.cz
„Jsem moc ráda, že jsem v Acomware měla možnost spolupracovat s Patrikem. Je to spolehlivý parťák, svoji práci bere opravdu vážně a i přes svůj talent na sobě neustále maká a posouvá svoje hranice k pomyslné dokonalosti ve svém oboru.“
Katka Bláhová
Head of People and Culture organizace Sto skupin
„Ze spolupráce s Patrikem na projektu ve vzdělávání jsem nadšena. Vždy přichází s řešeními, nápady. Dívá se na věci komplexně, s odborným, ale i lidským pohledem. Dobře naslouchá a rychle akčně jedná. Oceňuji i jeho malou míru slov a velkou míru činů.“
Andrea Kráslová
Vedoucí kariérního centra NEWTON University
„Patrik dlouhodobě psal články pro uživatele našeho systému osobního rozvoje a prosperity Yeahcoach. Svými čtivými články doplněné o osobní zkušenosti dovede vedle starších lidí oslovit i mladší uživatele. Nejvíce si cením úrovně komunikace, kdy svou případnou absenci vždy dopředu omluvil a texty brzy dodatečně doplnil.“